Födelsedagspresenter

Här är då presenterna jag fick. Nu när jag la upp alla bredvid varandra såg det inte alls ut att vara mycket, och allt utom iPhonen är svart, hehe.. Men jag fick verkligen bra saker som jag behövde (utom sleven, hehe, finns en liten historia om den)
Jag fick alltså en iPhone 5, skärmskydd & skal, gorillapod-stativ & fjärrutlösare (till min kamera), en slev (?!) och en "korthållare" (heter det så, hehe?)
 
Grejen med sleven är att vissa av mina kompisar kallar mig sleeva av någon onödig anledning... Så nu får jag leva med det. Men det var ju en bra idé att köpa en slev, så det var kul ändå :P
 
Tack igen för presenterna! ♥
Kommentarer
Anna säger:

Hade inte du redan en självutlösare?? ;)

Svar: Jo, men den hade ingen fördröjning så att man skulle hinna gömma den ;)
Eva Larsson

2012-11-17 | 20:15:18
Bloggadress: http://macroo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback