Jobbig dag

Har precis kommit hem nu, det känns som att klockan är mycket mer än vad den är... Idag var en jätteseg dag. Vi kollade klart på filmen vi började kolla på igår (Familjen Jones, heter den), sen gjorde jag några tal på matten och sen hade vi medieproduktion, men jag gjorde verkligen ingenting som hade med det att göra. Två och en halv timmes lektion och allt jag gjrode var att säga "jaaa" i en annan grupps film, bara för att jag inte orkade jobba med min egen, hehe...
Sen träffade jag mamma i stan och gick till banken, och det tog ju ett tag också, och sen skulle vi handla...
Det bra med denna dagen är att det har kommit ett paket, och det skulle kunna vara en viss efterlängtad pryl som jag trodde skulle komma om en till två veckor, så jag är lite osäker på vad det kan vara.
 
Nu måste jag lägga in en bild för att pigga upp inlägget, känner jag.
Det fick bli denna igen...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback