Så irriterande!!!

Ahh, så jag och Elly var på Frölunda torg nyss. Det gick väldigt fort. Jag visste bara att jag ville till Gina tricot för att köpa det jag visade i kollaget för några dagar sen (för det blev inte av innan). Så vi gick dit, kollade igenom hela affären två gånger. Linnet hittade jag direkt. Efter ett tag hittade jag cardiganen också, men jag ville hellre ha tröjan, fast den hittade vi inte. Så vi gick och betalade. Då visade det sig att jag hade precis tillräckligt mycket pengar med mig. Trodde jag hade mer.
Så gick vi ut, men då såg Elly tröjan jag ville ha! Och jag hade ju inte råd att köpa den längre!
Så nu får jag väl gå tillbaka dit och köpa den en annan gång... Men jag ville ju så gärna ha den! Så jobbigt!!!
Sen hade jag ju inga pengar kvar och Elly behövde plugga, så vi åkte hem igen.
 
Här är kollaget igen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback