älvsborgsbron

Canon EOS 500D + Canon EF 17-40mm f/4L USM

Igår var jag med Anna och Elly hela dagen. Först åkte vi in till stan och shoppade lite, och fikade på Starbucks. Sen på kvällen gick vi ner till Älvsborgsbron för att fota lite. Det var väldigt trevligt och bilderna blev jättebra tycker jag! :) Jag hade tänkt fota när det var helt mörkt också, men solen gick ner så segt och så blev det kallt så vi orkade inte vänta.
 
Jag har faktiskt inte fotat bilderna i detta inlägget, utan det är Anna och Elly som har gjort det, jag fixade bara redigeringen. Den med svanarna är nog en av mina favoritbilder från igår. Bra jobbat Anna! ;) Och så kom jag med lite också. Det är ju inte så ofta det händer...
 
Idag var jag ute och övningskörde igen. Tredje gången denna veckan! Jag och pappa råkade köra ut på en ganska stor väg, med flera körfält och massa bilar, när vi egentligen hade tänkt stanna på en liten väg och byta plats så att pappa kunde köra hem oss igen. Men nu har jag testat att köra på en stor väg i alla fall, och det gick ju bra! Även om det var ganska läskigt först.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback