When everything's wrong, you make it right

Idag är jag glad. Eller var. Nu är jag trött, hehe... 
Först kämpade jag jättemycket med ett tal på matteprovet, och trodde att jag inte skulle klara det och då inte kunna få A, men när det var tio minuter kvar kom jag på lösningen! Wohoo, applåd typ, haha... Jag blev i alla fall väldigt lättad.
 
Sen gick jag och Annelie och åt på Max, och så märkte jag att dom inte har kvar Crunchy Nacho längre! Jag som inte hade hunnit äta den i år... Men förhoppningsvis kommer den tillbaka! I alla fall så satt vi där i två timmar kanske och pratade, haha, men vi orkade inte gå därifrån. Vi gick också till bamba och snodde var sin chokladboll från efterrätten, hehe.
 
Jag fick reda på att det är studiedag på måndag också. Tur, annars hade jag kanske gått till skolan ändå.. Nä, men jag blev jätteglad och förvånad. Det är verkligen perfekt, för Anna kommer hit i helgen så jag kommer inte hinna plugga på mitt tal så mycket.
 
Och så ska fotoläraren i skolan kolla på min kamera om han kan få bort en grön liten prick som kommer med på bilden (?!) när jag använder Live View läget.
 
Vad mycket text det blev nu då... Tänkte lägga upp denna videon i alla fall. Jag såg den i Venedig och tyckte den var ganska rolig, haha. Sen såg jag albumomslaget idag också, så då blev allt ännu roligare.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback