årets julklappar

Igår runt klockan två åkte jag och min familj hem till Anna. Vi kollade på Kalle Anka, åt julmat, delade ut alla julklapparna och spelade spelen vi fick. Jag måste nog säga att det var den bästa julaftonen på ganska många år! Hoppas vi gör detta till en tradition nu :)

Eftersom det var min namnsdag igår också fick jag tre presenter innan vi åkte. Två toppar och en ljusslinga. Jag trodde inte jag skulle gilla att det hängde ner massa små slingor men det blev faktiskt jättemysigt! Så detta är nog till och med bättre än en "vanlig" ljusslinga. Jag älskar att vara i mitt rum nu haha :)
Det på den nedersta bilden fick jag i julklapp.
Risk, horoskop-bok (haha asså fattar inte varför jag fick den??), Idiotkunskap-spel, shea body lotion, nagelfil/"buffer", tre nagellack (ett "sugar nails"), "nagelblåsar-apa" (haha), Fazer choklad, 100 kr, två bio-presentkort, BikBok-presentkort och Moderskeppet Guld.
 
Jag fick alltså det mesta av det jag önskade mig, så jag är jättenöjd. Särskilt för Moderskeppet, asså jag kommer sitta och nörda det haha! Jag funderar dock på att spara det tills i sommar för då får jag ut mest av det, men samtidigt vill jag ju kolla nu!! Får se hur jag gör haha.
Kommentarer
ida foto. ♛ säger:

fina saker! :D

2013-12-25 | 16:44:56
Bloggadress: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback