Grattis Anna!

Idag fyller en av mina bästa kompisar (och kusiner) 16 år så vad passar bättre än en bild på mig och Anna från förra vintern?! :) Snart ett år sen tog vi denna bilden haha.
 
Mitt liv dom senaste dagarna har bestått av väldigt mycket plugg. Sen i onsdags är det typ allt jag gjort på fritiden eftersom vi hade en historiainlämning igår, men nu när jag är klar med den känns det mycket bättre! :) Dock har jag fortfarande matteinlämning, två debattartiklar att skriva (typ som prov, alltså på lektionstid) och så ska jag redovisa min müsli-annons haha. Yeey, tagga... Men det är ändå okej, för om fem dagar är det jullov!!
 
Idag tillät jag mig att ta en liten paus efter allt pluggande (fast jag pluggade ändå matte i någon timme hehe), och gick ut med Anna och Elly. Sen följde jag med dom hem och kollade på PLL och åt chips. Standard nu för tiden haha. 
Kommentarer
Anna säger:

Ååh, taaack :D

2013-12-15 | 01:21:08
Bloggadress: http://macroo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback