Jullov!

Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/1.8 II
Bilder från förra julen

Idag var alltså sista skoldagen för mig, så nu har jag äntligen lov!! Fast det känns verkligen inte som det. I så fall känns det mer som höstlov än jullov, vilket är lite synd. En stor del av julen är ju att se fram emot julafton, och att börja få in den mysiga känslan några veckor innan. Men där ligger jag ju lite efter kan man säga...
 
Jag har i alla fall skrivit en liten (lång) lista på saker jag hade tänkt göra på lovet så jag tänkte dela med mig av den :) Jag kommer säkert komma på massa andra saker som jag ska göra så jag kommer verkligen inte hinna allt! Det feta är i alla fall viktigast, och det kursiva är tveksamt om det blir av.
 
- Se klart PLL med Anna & Elly
- Se Ravenswood med Anna & Elly
- Rensa sminklådan
- Rensa skrivbordet
- Måla om mina möbler
- Träna (hahaha good luck...)
- Träffa Clara och Ida
- Träffa Sanna
- Shoppa på rean
- Söka sommarjobb
- Måla jultröjenaglar
- Läsa Nyckeln
- Baka macarons
- Rensa alla bilder i Bridge
- Fixa bloggdesignen (ooohh...)
- Spela squash
- Rensa kläder
Övningsköra
Säkerhetskopiera datorn
- Åka skridskor
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback