Mina fina kompisar

Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 24-105 f/4.0L IS USM

Idag blev jag äntligen klar med det sista skolarbetet vi har innan lovet! En redovisning och en debattartikel. Båda gick nog rätt bra. Det är så skönt att ha gjort allt nu! Det finns ingen stress över uppgifter som ska bli klara längre! Och imorgon är sista skoldagen, sen har jag lov!
 
Idag, efter skolan, kom Anna och Elly till mig för jag hade bokat studion så vi kunde fota lite, och det blev nog några bra bilder :) Tyvärr skrev jag debattartikeln på lektionen innan, och jag hann inte riktigt bli klar i tid så vi förlorade typ en halvtimme på det. Vi hade alltså bara en timme i studion istället för 90 minuter så jag kände mig inte helt klar när vi var tvugna att gå. Och då hade vi fixat om ljuset och bakgrunden för inte så länge sen, så det hade precis blivit som jag ville ha det! Men det var ju kul ändå, så jag får helt enkelt se till att boka studion igen efter lovet så jag kan ta lite fler bilder :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback