Musikhjälpen

Bild från förra vintern. Orkar inte redigera en ny nu hehe...
 
Nu har jag varit lite dålig på att blogga ett tag, men förhoppningsvis blir det bättre snart! Jag har ändå inte gjort så mycket. I lördags övningskörde jag, och det är väl det mest intressanta jag har gjort under helgen haha. Men det gick "ovanligt" bra denna gången. Jag gjorde inte något fel alls (inget jag märkte i alla fall hehe), och det är första gången jag varken får kärringstopp vid ett rödljus eller typ kör för nära något. Tror pappa var väldigt lugn hela tiden denna gången, och blev inte stressad över att jag gjorde något fel. Så det är ju bra! Det är kul att jag börjar märka att det går bättre nu. Så om ett år kanske jag har mitt körkort :)
 
Nu har jag precis kommit hem från stan. Jag, Anna och Elly var och kollade på "invigningen" av Musikhjälpen på Gustav Adolfs torg. Jag såg typ ingenting, så det var rätt onödigt. Särskilt eftersom jag kommer gå förbi där varje dag sen... Men det var väl trevligt att hitta på något med dom, för det händer tyvärr inte så ofta längre.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback