Sista skolveckan 2013!

Bild från Liseberg förra året.
 
Idag skrev jag alltså min debattartikel på engelskan (på lektionstid). Först skrev jag så det blev typ 300 ord (den skulle vara 300-500) så jag tänkte att jag fick ändra om lite, men då blev det typ 550, så då fick jag ta bort ett helt stycke haha. Men det är i alla fall jätteskönt att ha gjort det nu. Då är jag mer förberedd för svenskan också, där vi ska göra samma sak... 
 
Efter skolan (eller egentligen under graf-lektionen hehe, för läraren var sjuk) gick jag och Elina till Nordstan och köpte lite julklappar. Från att ha köpt en har jag nu bara en kvar! Det känns också jätteskönt att slippa tänka på det. 
 
Och igår var jag, mamma, pappa och pappas kompis familj på restaurang för dom var och hälsade på i Göteborg. Hade typ aldrig träffat dom förut, men det var trevligt ändå haha :) God mat också, det är alltid bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback