2012

Snodde denna från Anna, hehe. Hade lust att fylla i den bara.

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma?
Kommer inte ihåg exakt datum, men Auschwitz glömmer jag nog inte på ett tag i alla fall...

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Gjorde jag säkert, haha.

Hur har ditt 2012 varit?
Mitt bästa år hittills, men samtidigt det värsta. Det låter helt ologiskt men så är det. En enda händelse förstörde halva året, men det var fortfarande bättre än tidigare år. Fatta hur sjukt bra det hade varit om inte en sak hade förstört året!!

Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
Nja, svårt att slå förra året, men jag försöker planera roliga saker i år också :)

Vad är din största framgång 2012?
Att börja gymnasiet antagligen.

Bästa köpet?
Ett 16GB-minneskort var inte dåligt, men klädmässigt var det kanske en klänning jag köpte i Ungern.

Vad spenderade du mest pengar på?
Balen. Över 1000 kronor... Det var nog lite för mycket.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaadå

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012?
Massa låtar. Urban Cone, Teenage Crime, Deadmau5, Closer, Dansa Pausa, Mama Lover och Maximal Crazy bland annat.


Vem har du umgåtts med mest?
Anna och Elly antagligen. Varje dag typ halva året, ganska mycket under sommaren och lite mindre på hösten.

Bästa minnet från 2012?
Polen helt klart!

Hur många kysste du?
Säger som Anna: cero, haha forever alone ;)

Har du haft ett förhållande under 2012?
Nej, inte riktigt.

Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013?
Bättre objektiv kanske, och att läsa mer (lycka till med det!). Men inget speciellt viktigt annars.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat kanske. Och så borde jag helt enkelt varit modigare. (Och läsa, då..)

Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt på saker, oroat mig, överanalyserat.. Och varit så naiv, men det är väl så man lär sig.

Favoritprogram på tv?
Desperate Housewives, tills det tog slut...

Vad gjorde du på din födelsedag?
Fick tårta i skolan, åt på Jensens med Anna och Elly och fick presenter :)

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja, särskilt en sak...

Vad fick dig att må bra?
Min klass i nian, och sen att få börja om på gymnasiet.

Det bästa du har åstadkommit 2012?
Jag har lärt mig väldigt mycket som jag tror har fått mig att tänka om om saker.

Vad vill du säga till dig själv inför 2013:
Var dig själv, var social, börja träna och ha kul! 2013 ska bli som 2012 minus det negativa!
Och sluta älta gamla problem!

Kommentarer
Anna säger:

Haha när några killar i min klass lurade med mig och Cassandra till sabema och så ville dom typ inte gå till baka så vi gick igenom hela och jag och Cassandra var typ livrädda hahaha xD

Svar: Vad är sabema? :P
Eva Larsson

2013-01-19 | 01:44:36
Bloggadress: http://macroo.blogg.se
Anna säger:

Det är där dom spränger berg typ ;)

Svar: Jaha :P
Eva Larsson

2013-01-19 | 18:52:10
Bloggadress: http://macroo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback