Bildredigering

Jag och Anna har suttit och testat lite olika saker i Photoshop. Jag tyckte att jag kunde Photoshop ganska bra, men sen hittar jag sånahär saker som jag blir helt fascinerad av! Det finns fortfarande så extremt mycket som jag inte kan, och som jag aldrig heller kommer lära mig i Photoshop. Nu kan jag i alla fall lite mer :)
Jag har alltså tagit bort hundarna och jämnat ut snön. Det tog bara en halvtimme att fixa allt, och jag ansträngde mig inte alls mycket! Om jag hade behövt göra detta på det "gamla" sättet så hade det tagit flera timmar, så det var kul att jag hittade detta. Funktionen heter Innehållsmedveten, så nu kan jag inte glömma bort det!
Kommentarer
IIDZ.horses and photo.♥ säger:

bra redigerat! c:

Svar: Tack! :)
Eva Larsson

2013-01-20 | 02:08:25
Bloggadress: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback