Gamla bilder

Jag kollade igenom våra gamla datorer och håller på och sparar massa bilder på min hårddisk nu. Det var riktigt kul att se dom igen! Men det är så synd att jag inte fotade i Camera Raw från början, för det är verkligen värt det! Tycker det är mycket lättare att redigera bilderna där.
Denna bilden är från 2011 när jag var på ledarskapsläger på Brännö. Jag hade haft kameran i kanske två veckor, och detta är första gången jag på riktigt försöker mig på att använda manuellt läge. Orkade inte redigera bilden, men det räcker nästan såhär. Det var ändå bra fotat (och inställt) tycker jag.
 
Jag ser detta lite som början av min "större" utveckling inom foto, hehe. När jag började vänja mig vid min nya systemkamera och använda egna inställningar :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback