Göteborg

Bild jag tog på jullovet.

Jag höll ju mitt tal idag, och jag tycker det gick väldigt bra jämfört med hur det brukar gå! Vi satt i ett eget rum med läraren. Jag och min "grupp", så det var inte för hela klassen vilket ändå var skönt. Och jag kände mig väldigt taggad så jag kände att jag kunde börja, hehe. Skönt att inte behöva sitta och stressa över att det är ens tur snart när dom andra pratar. Och så var talet nästan exakt tre minuter (som det ungefär skulle vara), så det var lite kul.
 
Jag, Emelie och Annelie har hyrt studion på torsdag också, så vi ska fota till lite olika skoluppgifter. Jag tror annars att vi bara ska ha en lektion då :D Idrott klockan halv tre. Haha, så onödig lektion...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback