Just Perfect...

Bild från jullovet..
 
Jag hade tänkt låna ett macro-objektiv i skolan igår för det skulle bli (och blev) perfekt fotoväder idag! Men så skulle några ha fotolektion så i så fall hade jag fått vänta typ 1,5-2 timmar efter att vi hade slutat... Så jag sket i det, och idag gick jag ut med Anna och Tino för att fota med mitt eget objektiv. När jag hittar ett bra ställe efter att ha gått ett tag funkar inte kameran. Så kom jag på att jag hade laddat batteriet och att det låg kvar i laddaren. Smart! Så det blev inga bilder idag. Det är väldigt synd för jag tror inte det kommer bli snö och så fint ljus så mycket mer (särskilt inte på en helg!)
 
Typiskt mig... Men sen bakade jag chocolate chip cookies så då blev det lite bättre ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback