När man borde plugga...

...då hittar man på massa annat istället.

Men det är tur för er! Jag har nämligen fixat ett till photoshoptips nu! Men jag tänkte vänta lite med att lägga upp det, hehe ;)
 
Jag använde samma bild på Sanna där som jag visade för ett tag sen, men denna har jag redigerat i Camera Raw, eftersom jag upptäckte hur man gör det efter att ha kämpat ganska länge med att redigera den utan Camera Raw. Men så kan det gå...
 
Här är i alla fall "gamla" och "nya" versionen. Jag redigerade inte den andra särskilt noga, eftersom jag bara skulle ha den som exempel. Därför är t.ex. ögonen finare på första bilden.
Ignorera att det är olika gröna färger, hehe.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback