Sanna

Jag var i studion och fotade Sanna igår (lite skumt att inte gå till skolan, men sen gå dit för att fota..)
Efter ungefär en halvtimme märkte jag att kameran inte var inställd på Raw. Jag går på en mediaskola men folk fotar inte i Raw-format?! Jag fattar inte varför! Det underlättar ju så extremt mycket!
 
Och det blev några bra bilder under den halvtimmen, så jag får väl försöka redigera dom utan Camera Raw. Men jag tycker det är så svårt så får se hur det kommer gå, hehe. Här är ett försök. Jag tycker det är lite för mörkt under ansiktet, men jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas fixa det...
Canon EOS 60D + Canon EF 24-105mm f/4L

Nu måste jag verkligen plugga engelska! Har skjutit på det jättelänge och jag har knappt börjat än. Det går verkligen jättesegt...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback