25 Mars

Idag började våran temavecka i skolan med lite "föreläsningar" typ, och så såg vi en film om Nelson Mandela. Sen ska vi försöka samla in pengar till Star for life, som ska gå till någon skola i Sydafrika tror jag. Så det blir nog bra :)
 
Jag var och gymmade igår också, tränade mest ben och armar, men jag trodde inte att jag skulle få någon träningsverk (särskilt inte i armarna) men det fick jag... Har lite svårt att lyfta armarna nu, eller röra dom för mycket över huvud taget hehe. Men det är väl bra att det känns lite ;)
 
Önskar verkligen att jag hade någon ny vårig bild som jag kunde visa, men det får bli en gammal igen...
Canon EOS 500D + Canon EF 100mm Macro f/2.8L IS USM
Den var ju inte ett dugg vårig ens ju...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback