Bra dag

Ja, som rubriken säger så har det varit en ganska bra dag idag.
Först hade vi typ redovisning på msk:n, i små grupper. Läraren lyssnade inte ens på min grupp så det gick nog bra, hehe. Sen hade vi matte, det var väl inte så kul. Efter lunch hade vi i alla fall engelska-redovisning då vi skulle filma oss i små grupper när vi satt och diskuterade en novell vi hade läst. Det var lite flummigt och konstigt i början, hehe, men det gick ändå oväntat bra för mig tycker jag :)
Sen, på medieproduktionen, fortsatte vi med våra tidningar och fixade resereportaget som jag fotade på jullovet.
Jag har också bokat 24-105mm objektivet på påsklovet när vi ska till Venedig.
 
Men det bästa är att jag har fått mitt körkortstillstånd!!! Äntligen liksom. Jag har väntat på det i typ en månad, och sen ringde pappa och frågade vad som hade hänt med det, så sa dom att det redan var skickat för typ två veckor sen och att vi borde fått det nu, så dom fick skicka ett nytt.
 
Gammal bild från Liseberg igen...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback