Vuxenpoäng typ..?

Idag lämnade jag in min lapp med val till tvåan och trean, och en lapp om ansökan till utökad kurs. Jag valde Grafisk design som fördjupning och Matte 2b och Engelska 7 som individuellt val. Sen valde jag till Matte 3b som andrahandsval/utökad kurs och Spanska 3 som tredjehandsval. Jag hade tänkt ta spanska istället för engelska, men sen märkte jag att engelska ger dubbelt så mycket meritpoäng, så det är ju mer värt att ta det. Och så är jag nog lite bättre på engelska än på spanska...
Ifall någon undrar.
 
Och nu när jag kom hem hade jag tänkt skriva ett CV, för det är väl ganska bra att ha?! Särskilt om man ska söka sommarjobb, men så kom jag på att jag inte alls vet hur man skriver ett CV eller vad jag skulle ha med där, så jag googlade efter olika sommarjobb för att kunna anpassa CV:t eller nåt. Men det var inte lätt att hitta sommarjobb som passade mig... Jag får väl gå till lite olika ställen och fråga, men då kommer jag ju antagligen behöva CV ändå, så det får jag väl ta och fixa först. Om jag visste hur man gör...
Jag känner att detta inte kommer gå så bra...
 
Nä, nu ska jag nog plocka fram ritplattan och rita av någon igen :)
Canon EOS 500D + Canon EF 100mm Macro f/2.8L IS USM
Random halvbra bild... Färgen i bakgrunden kommer från solnedgången. Tycker det var fint.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback