Körsbärsblommor

Canon EOS 500D + Canon EF 100mm Macro f/2.8L IS USM
 
Jag lånade macro-objektivet från skolan igår, så jag gick ut och fotade lite blommor och sånt innan. Här är två av bilderna.
 
Idag ska jag nog inte göra så mycket mer annars, men imorgon ska jag, Anna och Elly åka till Liseberg, på lördag ska jag träffa min kusin Anna och på söndag ska jag fika med Anna, Elly och Sanna. Haha, vad jobbigt det blir att två av mina bästa vänner heter Anna! Annars har jag helt tappat tidsuppfattningen nu... Igår trodde jag att det var fredag och idag tror jag ibland att det är söndag och ibland att det är fredag haha. Men det är skönt att vara ledig länge, så jag får väl stå ut med att inte hålla koll på dagarna riktigt...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback