Snapple

Ojojoj, vad dåligt det går med uppdateringen här känner jag... Men ibland har jag helt enkelt inte lust eller tid så det får ni stå ut med.
 
Idag hade vi i alla fall crossfit på idrotten, och det var riktigt jobbigt! Jag skakar fortfarande lite vid minsta ansträngning hehe, men det var ju väldigt bra träning uppenbarligen så det är skönt att ha klarat det :)
 
Igår var jag på min kusins student efter skolan. Jag fick ju träffa Anna också, så det var trevligt. På vägen hem stannade vi på Coop, där jag hittade Snapple som jag letat efter länge. Jag drack ju det när jag var i USA för ett år sen och det var väldigt gott tyckte jag :) Så jag blev jätteglad när jag äntligen hittade det här också! Sen körde jag faktiskt hem från mina andra kusiner, så det var ganska duktigt tycker jag hehe. Jag brukar övningsköra typ där dom bor, men jag har aldrig kört dit eller hem själv.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback