Torsdag

Detta inlägget skulle egentligen publicerats i torsdags, men jag fattar inte riktigt varför det inte gjorde det...
 
Det är ganska lugnt nu i skolan så idag kändes egentligen som en ganska onödig dag... Men när jag kom hem åkte jag och pappa iväg och övningskörde lite. Det känns som att jag börjar bli bättre och bättre nu så det är ju bra :) När jag kom hem tänkte jag vara lite duktig, så jag tog fram ritplattan och började fixa min bokillustration till svenskan men det gick inte så bra så jag gav upp ganska fort hehe.. Det är inte så lätt att rita en kattunge, märkte jag. Men jag får väl fortsätta i helgen istället.
 
Här är en gammal bild på Zelda så länge. Det är så synd att resten försvann för dom var verkligen jättebra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback