Arboretum

Några bilder från Ungern i somras som jag inte lagt upp en hehe... En bit bort från min där min mormor bor finns i alla fall ett ställe som heter Arborétum, som är typ som botaniska trädgården i Göteborg. Fast mindre. Men där fanns i alla fall en liten "värld" med miniatyrer av kända byggnader i Ungern. Den längst upp till vänster är av Donau och några broar i Budapest. Bilden längst ner till höger är en närmare bild på en av broarna. Den längst ner till vänster är från ett känt torg i Budapest, Hösök Tere (Hjältarnas Torg) och den längst upp till höger är Balatonsjön där jag var med två kompisar för några år sen :) Det var väl typ det jag kände igen där haha.
 
Det har blivit lite dåligt med bloggandet nu känner jag, men det är för att jag behövde plugga. Men idag hade vi årets första prov, så nu är det nog inte så mycket plugg på ett tag. Jämfört med vad andra har sagt känns det som att provet gick bra, haha, men sen har jag inte pratat med så många om det. Det var i alla fall inte alls många frågor och jag tror jag kunde alla E-nivå-frågorna, så då får jag väl bara se hur den svårare frågan gick...
 
Och igår var jag och två andra från min klass på gymnasiemässan klockan halv tre till fem. Det var trevligt att stå där, även om dom flesta var intresserade av typ natur eller estet-musik.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback