Bästa dagen på länge!

Snodde bilderna från Anna för min mobil dog innan jag hann ta några egna :(

Igår var en väldigt bra dag då, haha. Det började med en tråkig svenskalektion, men vi slutade tidigare för vi skulle ha klassfoto. Vi hade bestämt att alla skulle ha var sin kanelbulle på fotot så några gick och köpte typ 30 stycken, haha. Sen hade vi matte, men jag gjorde verkligen ingenting. Jag och några andra gick in i ett eget klassrum och typ ritade på tavlan och pratade, men när matteläraren kom in för att se vad vi gjorde, och insåg att vi inte hade gjort någonting, slutade det med att jag fick hålla en liten genomgång om substitutionsmetoden som vi hade missat på grund av klassfotot, haha. Jag hade redan gjort den delen i matteboken så jag skojade om att jag kunde lära dom, men läraren tog det på allvar... Men dom jag "lärde" verkade uppskatta det i alla fall, och det var faktiskt rätt kul hehehe.
 
Efter skolan gick jag och Anna runt på stan och shoppade lite. Jag köpte två tröjor och ett par stövlar. Sen hade Anna sett på facebook att våran kusin skulle ha filminspelning i Azaleadalen, så vi åkte dit och överraskade honom, haha. Han blev nog rätt förvånad. Vi skulle filma något med en brasa, så vi gjorde en liten eld där vi stod/satt och pratade och sprang runt och lekte jage ibland för att värma oss. När inspelningen var klar spelade vår kusins kompis, som också gjorde filmen, gitarr och sjöng. Dessutom visade det sig att jag kände en av dom som var där, så vi pratade lite för det var jättelänge sen vi träffades och hann prata. Det var verkligen det mysigaste jag varit med om på länge!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback