En annorlunda start på lovet

Jag vaknade typ klockan ett imorse, men det behövdes efter gårdagen haha. 

Klockan sju gick jag till Anna och Elly som hjälpte mig locka håret medan jag åt frukost haha. Sen åkte jag och Anna in till stan tillsammans. Trots att vi hade "halloween-dag" i skolan hade vi vanliga lektioner, med bland annat matteprov och engelska book discussion. Men jag tror att båda gick bra så det gör inte så mycket. Skönt att ha det gjort innan lovet i alla fall! Klockan ett var det prisutdelning, men jag vann inte. Jag ansträngde mig ju inte så mycket, jag hade bara min mask från Venedig och en svart klänning.

Efter det gick jag och andra Anna till "spåtanten" och spådde oss. Det var en tjej i trean som tydligen kunde spå lite, och hon sa faktiskt en sak om mig som var sant! Hoppas resten också var sant då haha, för tydligen skulle jag träffa någon viktig person. 

Efter skolan gick jag och några i klassen och köpte lite presenter till Matilda som fyller år under lovet, och sen gick vi hem till Miina och lagade mat och pratade :)

Jag kom hem runt klockan tio och skulle precis gå och lägga mig när Elly kom hem till mig och sa att min gamla granne letade efter mig hos dom och var lite förvirrad, så vi fick gå ut med hennes hund (som är jätteblyg och rädd av sig...) lite fort, för hon visste inte om hon hade varit ute med honom eller inte, så det tog ju ett tag också, och jag var riktigt trött när jag kom hem så inatt har jag i alla fall sovit gott! Jag vet dock inte riktigt hur det gick med grannen, men hennes söner fick ta hand om henne så det gick väl "bra" ändå.

Två bilder från igår. Jag i min mask och Matilda med sitt fina kort som hon fick. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback