En ensam liten blomma

Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.8 II

Jag håller på och packar nu, för imorgon åker jag och Anna äntligen till Stockholm!! Men jag tänkte ta en liten paus och blogga :) 
 
Idag var jag och mamma på torget och köpte lite presenter som jag ska ha med mig. Jag vet inte om jag har skrivit om det, men vi ska bo hos våran kusin och hans sambo. Dom har två hundar och en liten dotter som är typ 11 månader, så jag och mamma köpte lite kläder till henne, och jag insåg hur sjukt söta barnkläder är!!! Jag gick runt och skrek "aww" och "oh my god" inombords hehe. Sen köpte vi lite saker jag ska ha på tåget också, inget speciellt egentligen...
 
Jag testade att redigera bilderna lite annorlunda denna gången. Vanligtvis brukar jag försöka förstärka färgerna och göra bilderna lite ljusare och mer "kontrastrika", men nu tänkte jag skapa en mer "mörk" känsla. Det syns kanske inte om man inte ser hur bilden var från början, men jag tror jag gillar det i alla fall :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback