Follow the yellow brick road

Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.8 II
 
Bilderna påminner mig om Trollkarlen från Oz av någon anledning, haha (därav rubriken). Dom är också från när jag och Anna var i Slottsskogen senast :) Tyvärr blev dom rätt oskarpa (särskilt första!). Jag borde haft mindre bländare, men jag ville samtidigt inte höja ISOn och kunde inte ha längre slutartid... Jobbigt! Borde haft stativ helt enkelt men det är ju också lite jobbigt...
 
Idag har jag varit och spelat tennis igen. Med Anna och Elly denna gången. Jag fick leka tränare igen, men jag tycker ändå att dom blev bättre, så någon gång kanske vi kan spela "på riktigt". Sen fikade vi på Frölunda Torg och jag följde med dom hem och skrev lite på mitt tal och kollade på Pretty Little Liars :)
Kommentarer
Sofie säger:

Fina bilder!

Svar: Tack! :)
Eva Larsson

2013-10-30 | 00:15:51
Bloggadress: http://sofiebacklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback