Lördag

Idag var jag, Anna och Elly där jag bodde när jag var liten. Vi flyttade därifrån när jag var 6 och jag har inte varit där mycket alls sen dess. Senast var typ när jag var 9-10 kanske. Så det var verkligen nostalgi att få komma tillbaka! Även om allt såg annorlunda ut haha. Det mesta var nyrenoverat och fräscht, och allt var mycket mindre än jag kommer ihåg haha!

Jag hade med mig kameran jag lånade igår också, men det blev inte så mycket bilder. Jag ska kolla igenom dom imorgon och se om det blev några bra ändå, men så länge lägger jag upp en mobilbild från Amundön i torsdags.


Kommentarer
felicia säger:

fin bild :)

Svar: Tack så mycket :)
Eva Larsson

2013-10-13 | 13:02:26
Bloggadress: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback