önskelista

Jag fyller ju år snart (om två veckor), så jag tänkte göra en liten "önskelista" :) Jag kommer antagligen inte få allt, och så är det säkert några saker jag har glömt haha.
 
1. Pengar - ganska uppenbart haha...
2. Nagellack - Liquid Sand-lack från OPI (helst det rosa tror jag) och lite andra höstiga nagellack, inget särskilt märke (men gärna vinrött och beige)
3. Spel - Risk, eller något annat roligt spel. Annars vill jag gärna ha något "frågespel" som finns på t.ex. Lagerhaus (typ som Idiotkunskap, tror jag det heter...)
4. Mysiga strumpor -  hehe, att jag önskar mig strumpor... Men dom är ju lite roligare än "vanliga", så varför inte.
5. Shea Body Butter/Body Lotion - från The Body Shop
6. Locktång - gärna Cerawand som är med på bilden :)
7. Moderskeppet Guld - ♥♥♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback