Panorama

Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4
När jag kom hem från skolan idag körde jag till Amundön med pappa och fotade lite. Jag fotade i studion i skolan innan och hittade ingen lärare som kunde ta tillbaka kameran. Men inte mig emot haha. Den är verkligen mycket bättre än min egen, märkte jag. Det blir så fina kontraster och bättre skärpa i bilderna.
 
Nu när jag satt och kollade igenom bilderna på datorn såg jag att två av dom hörde ihop väldigt bra, så jag testade att sätta ihop dom i ett panorama, och det gick ju jättebra! Första gången jag ens testar att göra ett "eget" panorama, och det var inte ens meningen att det skulle bli så från början haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback