Blommor och Bin 2

Canon EOS 500D + Canon EF 85mm f/1,8 USM

Några av bilderna från när jag och Anna var ute och fotade i fredags. Jag gillar den längst upp, när humlan flyger iväg men tyvärr blev det lite dåligt fokus på den. Jag försökte fixa det i Photoshop i alla fall så det är bättre nu :)
 
Jag var ganska säker på att jag ville ha 85mm-objektivet som jag fotade med, så jag lånade hem det och blev lite besviken... Jag hade för mig att det skulle vara bättre macro, men Annas 50mm var ju ungefär lika bra, så då är det mer värt att köpa ett sånt. Jag ska nog önska mig ett 100mm macro-objektiv i födelsedagspresent och se om mina föräldrar går med på att köpa det till mig höhöhö. Annars får jag väl spara ihop till det själv... Och det kommer nog ta ett tag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback