Call me maybe

Haha, en liten bild jag gjorde. Because why not?! Nä, men fick lite inspiration i skolan idag när vi jobbade med våra projekt.

Jag gjorde verkligen typ ingenting i helgen, så igår kväll fick jag för mig att jag skulle ut och gå/springa lite. Jag insåg (igen) att jag hatar att springa, haha. Jag sprang typ 100 meter och sen orkade jag inte ens gå lika fort som jag brukar gå, så då är det ju bättre att bara gå fort och länge?! Nu har jag i alla fall träningsvärk... Det är ju verkligen inte okej efter att ha gått mindre och långsammare än vanligt. Märks att jag har tagit det lugnt i sommar, men nu får jag ta och "komma i form igen", om man nu kan kalla det "i form" haha..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback