Gräs

Canon EOS 500D + Canon EF 85mm f/1,8 USM
 
Två bilder till från i fredags.
 
Idag hade vi digitalt skapande igen. Det känns som att vi börjar komma igång lite mer nu, för idag gjorde vi faktiskt en "hemsida" i Photoshop. Eller storyboard hette det, men det är själva desigen på hemsidan. Jag tycker fortfarande det verkar vara ett jätteroligt ämne när vi väl kommer igång med det och får jobba själva, för nu går det väldigt segt när vi ska göra samtidigt som läraren och han ska förklara massa sker jag redan vet haha. 
Sen hade vi idrott också, och det var faktiskt skönt att få träna lite. I början var jag inte alls taggad men nu efteråt är jag rätt så trött. På ett bra sätt.
 
Snart ska jag gå över till Elinor och se på någon film eller något :) Det känns som att vi inte har träffats på ovanligt länge...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback