Bästa Bruno Mars

Bruno Mars la upp en video från sin turné på youtube idag, och det var den bästa delen från konserten! Jag dog typ där mot slutet, om ni kollar på den så fattar ni när. Fast när han sjöng på franska sen i videon så sjöng han på svenska i Stockholm!!! Gillar ni Bruno Mars så borde ni i alla fall titta på videon för den visar ungefär hur bra han är :)
 
 
Idag lyckades jag förövrigt försova mig. Typ två timmar. Bra jobbat! Hade ju till och med sovmorgon, så jag kom till skolan typ halv tolv :)))) Missade i alla fall "bara" grafen, som jag klarar av att göra utanför skolan också (särskilt nu när Elina är borta) och läraren var så söt och sa att han hoppades att jag hade sovit gott när jag ändå blev så sen haha. På lektionen efter det hade vi musikquiz som gick jättedåligt. Allmänbildning inom musik är verkligen inte min grej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback