I'm in Miami bitch

...Nej, inte riktigt tyvärr. Än?

Imorse kollade jag och pappa på hotell i Miami beach. Om jag är taggad? En aning!!! Florida har typ varit drömmen hur länge som helst, och nu verkar det som att jag äntligen ska få åka dit! Vi har inte bokat något än, men det verkar verkligen som att detta kommer bli av så jag hoppas att inget kommer ivägen!
 
Men, först tänkte jag berätta att jag faktiskt ska till Bologna om en månad, och till Ungern på påsklovet. Det verkar som att det blir mycket resande i år, och inte mig emot! Längtar bara till allt roligt som kommer hända i år!
 
Annars har jag bara gjort "tråkiga" saker idag. Pluggat matte, lagat mat och kollat på melodifestivalen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback