Kärleksdagen

Bild från i somras
 
Igår var jag ju då hos tandläkaren. Sen hände inte så mycket, utom att vi hade yoga på idrotten. Det var så skönt i slutet när man bara låg och slappnade av i typ en kvart så jag var trött hela eftermiddagen och kvällen haha.

Idag hade vi kärleksdag i skolan så dagen började på Bio Roy där vi hade föreläsning med Fråga Olle-Olle fram till lunch och det var faktiskt rätt roligt. Sen fick vi baguetter i skolan, hade quiz och så uppträdde några på scenen. Måste säga att "lärarbandet" (Pedagogerna tror jag dom kallade sig haha) var riktigt bra! Runt klockan två var alla uppträdanden klara så jag och några andra (bland annat Anna, därav bilden haha) gick till "kärleksväggen" och skrev lite fina lappar som vi satte upp. Och sen satt jag och Elina kvar till typ halv fyra och gjorde vänsapsarmband med några andra på skolan. Jag tycker vi borde ha såna mysiga dagar oftare, med musik i skolan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback