Sjuk

Hej hej! Jag har varit sjuk ett tag och verkligen inte haft något att blogga om så det har inte hänt så mycket det senaste här på bloggen. Jag trodde egentligen att jag skulle bli frisk rätt snart, men nu har det gått nästan en vecka och jag har mått likadant i flera dagar utan att ha blivit bättre. Som tur är så är det inte så farligt egentligen, jag är bara väldigt hes och har lite feber. Igår var jag till och med ute med Elly en stund i det fina vädret!
 
Eftersom jag inte har hunnit eller orkat fota under lovet och inte direkt orkar leta fram några gamla bilder har jag satt ihop ett litet kollage med fina bilder från weheartit :) Verkar som att jag gillar vattenfärgstänk...
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback