Färgstänk

Canon EOS 60D + Canon EF 50mm f/2.5 Compact Macro

Oj, här var det dålig uppdatering! Ska försöka bli bättre på det...
Min helg har i alla fall varit väldigt lugn. I fredags åkte jag och pappa och övningskörde efter skolan, och det gick bra då också :) Och igår var det så fint väder så jag gick ut på balkongen och solade. Det var så skönt för det blåste inte alls och ibland blev det faktiskt så varmt som det kan bli på sommaren! Sen tränade jag lite och pluggade matte.
 
Idag följde jag med mamma ut på promenad, för jag lånade en kamera i fredags men hade inte använt den än. Det blev inte så många bilder, vilket är synd, men jag tycker det är så tråkigt att fota tomma grenar och allt blir bara brunt. Jag hittade ändå ett litet skott som var lite rosa så då kändes det lite bättre :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback