Lilacism

Nu har jag testat ett av nagellacken jag köpte i helgen så jag tänkte visa resultatet :) Och så tänkte jag också visa min plånbok som jag köpte i Stockholm i november (hehe, glömde ju visa den med allt annat jag köpt)
 
Idag hade jag bara två lektioner, istället för fyra (fem om man räknar klassråd), och slutade 11.20 istället för 16.10. På den första lektionen gjorde vi typ inget heller, utan hela klassen gick iväg till olika ställen på skolan och spelade spel. Mitt "lag" vann Rappakalja.

Efter skolan åkte jag och Elly och spelade tennis igen. Det blir ju inte så ofta men det är kul att vi kan spela ibland i alla fall. Det skulle vara lite synd om jag typ glömde bort hur man spelade haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback