Perfekta väskan?!

 
 
Från Accessorize

Jag har funderat på att köpa en ny väska ett tag nu och idag råkade Annelie kolla på Accessorizes hemsida på rasten och så såg jag dessa. Jag älskar verkligen den svarta, men jag gillar den andra också för jag har verkligen bara svarta väskor och det skulle vara kul att ha någon annan färg också. Särskilt nu på våren! Men jag får ta och kolla på dom i affären och se vilken jag gillar mest. Just nu lutar det nog ändå mot den svarta.
 
Annars har jag varit duktig och sökt sommarjobb idag, så jag hoppas verkligen att jag får det för det skulle vara så bra! Och efter skolan träffade jag Anna i backen hem så jag gick hem till henne och Elinor :)
Kommentarer
essla säger:

den va jätte snygg! :)

2014-03-03 | 18:43:32
Bloggadress: http://esslaf.blogg.se
Fanny Staaf säger:

Snygg! :)

2014-03-03 | 19:17:43
Bloggadress: http://fannystaaf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback