Vårväder!

Idag har det verkligen varit jättefint väder och jag hade bara lust att gå ut och njuta av solen! Tyvärr är det fortfarande lite kallt och det blåser rätt mycket. Men jag och pappa åkte ut och övningskörde lite. Jag körde runt Korsvägen och så hamnade vi i Strömensberg, där jag, Anna och Elly var i höstas. Det var ju där jag bodde när jag var liten så det var kul att gå runt där med pappa också. Jag känner att jag börjar få kläm på att växla nu. Idag gick det jättemjukt (för det mesta). Det är så kul att känna att man utvecklas, även om det bara är ett litet steg i taget. Varje gång går det lite bättre :)

Bilden är från i höstas när jag, Anna och Elly var i Strömensberg.
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 17-40mm f/4L USM
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback